بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

کپسول قهوه Corto نسپرسو

4.0

(4)

دسته بندی: کپسول قهوه

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

  مدل کورتو با الهام از طعم غلیظ و بافت ضخیم دانه های قهوه به روش بارسیتاهای اسپانیایی به صورت رست تلخ طولانی مدت انجام شده. ترکیبی از قهوه عربیکا و ربوستای آفریقا (اوگاندا) قهوه ای با غلظت و گیرایی بالا و طعمی تلخ که بافتی خامه ای و مخملی بوجود می آورد.

برشته کردن هر قهوه بر اساس تعادل کامل بین دما و زمان است. اما این تعادل زمانی که به دنبال هماهنگی کامل بین قهوه و شیر هستید، اهمیت بیشتری دارد. در مورد کورتو، متخصصان مجبور شدند قهوه ها را برای مدت طولانی برشته کنند تا بافت های مشخص یک قهوه اسپانیایی نمایان شود. برای ایجاد این فنجان قهوه قوی و کاملاً متعادل با کمی شیر، بسیاری از قهوه‌های تولید شده در کشورهای مبدأ مختلف را آزمایش کردیم و متوجه شدیم که همه قهوه‌ها به خوبی با شیر تعامل ندارند. ما یک روبوستای بسیار خوب اوگاندا را به عنوان پایه این ترکیب انتخاب کرده ایم. سپس تعدادی از بهترین عربیکاهای آفریقایی را برای تکمیل این نمایه قدرتمند اضافه کردیم. تنوع قهوه در این ترکیب وقتی مقداری شیر اضافه می‌کنید، به آن طعم فوق العاده ای را می‌دهد.

هر بسته کپسول قهوه نسپرسو شامل 10 عدد می باشد که برای یک فنجان و یک بار مصرف قابل استفاده است. همچنین طبق توصیه نسپرسو این کپسول قهوه مناسب برای تهیه اسپرسو می باشد.

میزان کافئین:
خاستگاه:
ترکیبی از قهوه عربیکا و ربوستای آفریقا (اوگاندا)
ساخت کشور:
تعداد در هر بسته:
وزن:
ترکیب:
برند:
افزودن نظر