بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-22229926
نتیجه‌ای یافت نشد

قهوه ترک مدیوم تام کینز

4.0

(4)

دسته بندی: قهوه ترک
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

قهوه ترک مدیوم تام کینز

قهوه های ترک تام کینز ترکیبی است از دانه های عربیکا و روبوستا که علاوه بر غلظت بالا و طعم های شکلاتی عطر عربیکا را نیز در فنجانتان مهیا میکند . این محصول در دو نوع مدیوم و لایت رست عرضه میشود. در نوع مدیوم ویژگی های اصیل دان قهوه بارز تر بوده و در نوع مدیوم غلظت  بیشتر و شیرینی ملایمی وجود دارد .

خرید قهوه ترک مدیوم

قهوه ترک یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان است و بسیاری از افراد لذت می‌برند که صبح‌ها با یک فنجان قهوه ترک خوشمزه انرژی‌ زیادی به خود بدهند. در بازارهای مختلف خرید قهوه ترک به صورت مدیوم نیز موجود است که معمولاً یک ترکیب از غلات مختلف، مانند قهوه عربی و قهوه برزیلی است. قهوه ترک مدیوم دارای طعمی غنی و تلخ است و می‌توان آن را با شیر و یا قند مصرف کرد. خرید قهوه ترک مدیوم می‌تواند روند تهیه و نوشیدن قهوه را برای علاقمندان به این نوشیدنی لذت بخشتر کند. خرید قهوه ترک مدیوم میتواند تجربه ای لذت بخش برای شما باشد .    

قهوه ترک مدیوم چیست؟

قهوه ترک مدیوم یکی از محبوب‌ترین نوع قهوه‌ها در مناطق مختلف جهان است. این نوع قهوه از نظر طعم و عطر بین قهوه ترک قوی و قهوه ترک رقیق قرار می‌گیرد. برای تهیه این نوع قهوه، قهوه‌ی خرد شده با آب و شکر در قوری کوچکی مخلوط می‌شود و در اجاق گاز یا روی شعله ملایمی قرار می‌گیرد تا به جوش آید. پس از جوشیدن، قهوه در فنجان‌های کوچک سرو می‌شود و لذت آن در هم‌رنگی و لطافت مخلوط شده قهوه و شکر در فنجان است. قهوه ترک مدیوم با طعمی ملایم و عطری دل‌نشین، برای علاقمندان به قهوه‌ی تلخ و قوی، انتخابی عالی است.

میزان کافئین:
متوسط
خاستگاه:
-
حجم:
1 کیلوگرم
طعم یاد:
شکلاتی
ترکیب قهوه:
عربیکا و ربوستا
برند:
تام کینز
افزودن نظر