بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

اسپرسو ساز گاگیا مدل MILANO RI8702

4.0

(4)

دسته بندی: قهوه ساز خانگی
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

معرفی اسپرسوساز گاگیا مدل MILANO RI8702

اسپرسوساز گاگیا مدل MILANO RI8702 جدیدترین شاهکار Gaggia است که در ایتالیا طراحی و ساخته شده است و با ظاهر بسیار شیک و مدرن، قابلیت های متنوع و فناوری های پیشرفته عصر جدیدی از دستگاه‌ های اسپرسوساز تمام اتوماتیک را آغاز می ‌کند.

این دستگاه فوق العاده دقیق و حرفه ای آماده سازی نوشیدنی های مورد علاقه تان را در خانه آسان ‌تر از همیشه می ‌کند. 12 نوشیدنی متنوع، خوشمزه و اصیل عبارتند از: ریسترتو، اسپرسو، اسپرسو لانگو، قهوه، کافه کرما (کرما قهوه)، لاته ماکیاتو، آمریکن، کاپوچینو، کافه آئو لایت (شیر قهوه)، کافه کورتادو، فلت وایت و فوم شیر.

اسپرسوساز Gaggia MILANO RI8702 با توان 1900 وات و فشار بخار 15 بار برای تهیه نوشیدنی ها بهره می برد تا قهوه آماده شده عطر و طعم کم نظیری داشته باشد. تنها با یک لمس، کمترین تلاش و سریع ترین زمان، مهمانان خود را با این اسپرسوساز ایتالیایی شگفت زده کنید.

ویژگی های اسپرسوساز تمام اتوماتیک گاگیا مدل RI8702

  • منوی شخصی ساز

گزینه های سفارشی سازی شخصی به شما این امکان را می دهد که نوشیدنی هایتان را مطابق با مشخصات دقیق خود تنظیم کنید. برای سفارشی کردن یک نوشیدنی به سلیقه خود، این فرصت را دارید که تنظیمات را به دلخواهتان تغییر دهید و سپس آنها را برای دفعه بعد ذخیره کنید.

  • پارچ شیر یکپارچه

پارچ شیر در قسمت جلوی دستگاه قفل می‌ شود و زمانی که نوشیدنی درخواست می ‌کنید، شیر را به‌طور خودکار کف و پخش می ‌کند. در صورت عدم استفاده از پارچ ، به سادگی آن را از دستگاه خارج کرده و در یخچال نگهداری کنید. پارچ شیر یکپارچه، شیر را دو بار کف می کند و تمام حباب ها را از بین می برد تا کفی عالی، همیشه در دمای مناسب و تنها با یک لمس به دست آید. علاوه بر این، چرخه تمیز کردن خودکار و امکان نگهداری کاراف در یخچال آن را بهداشتی و کارآمد می کند.

  • آسیاب سرامیکی قابل تنظیم

آسیاب سرامیکی مقاوم، دانه های قهوه را به خوبی در 5 سطح خرد کرده و یک پودر یکنواخت و یکدست را تحویل می دهد. قطعا درست کردن قهوه و نوشیدنی های بر پایه آن با قهوه تازه پودر شده عطر و طعم فوق العاده ای خواهد داشت.

  • کنترل عطر قهوه (اپتیاروما)

این ویژگی منحصر به فرد به شما کمک می کند عطر قهوه خود را به دلخواه کنترل کنید. در هر فنجان از بین 5 انتخاب، شدت رایحه را تنظیم کرده و نوشیدنی های خوش عطر و باکیفیتی را ایجاد کنید.

 

  • گزینه پودر قهوه

علاوه بر استفاده از دانه های قهوه جهت آسیاب کردن و آماده سازی نوشیدنی می توان از پودر قهوه نیز بهره برد و یک محفظه برای این کار به آن اختصاص داده شده است.

  • گرمایش سریع

دیگ بخار با گرم شدن سریع آماده سازی نوشیدنی های داغ را در یک چشم بر هم زدن تضمین می کند.

دیگر ویژگی های خوب این محصول

  • تنظیم دمای قهوه در 3 سطح
  • ارتفاع دهانه قهوه قابل تنظیم
  • تعداد 2 نازل قهوه
  • آماده سازی 1 یا 2 فنجان به طور همزمان
  • سیستم کاپوچینوساز
  • قابلیت تنظیم میزان بخار به صورت اتوماتیک
  • چرخه شستشو و نظافت خودکار
  • برنامه رسوب زدایی خودکار

طراحی بدنه

اسپرسوساز گاگیا مدل MILANO RI8702 همچون دیگر محصولات این شرکت خوش ذوق، از طراحی و ظاهر شیک و مدرن برخوردار است. این دستگاه با وزن 7.7 کیلوگرم از ابعاد ارتفاع 35.7 سانتی ‌متر، عمق 43.5 سانتی‌ متر و عرض 22.4 سانتی ‌متر  برخوردار است تا بدانید چقدر از فضا را باید در اختیار آن قرار دهید. برای بررسی جزئیات ظاهری نمای جلویی بدنه را به سه بخش تقسیم می کنیم.

  • نمایشگر رنگی TFT

نمایشگر تمام رنگی TFT و دکمه ‌های لمسی در قسمت بالای بدنه طراحی شده اند. این نمایشگر علاوه بر زیبایی کار با دستگاه را نیز راحت تر کرده است. شما با یک نگاه به صفحه نمایش می توانید تمام تنظیمات را در دست داشته باشید.

  • نازل قهوه و شیر

یک مخزن شیر 500 میلی لیتری با خروجی و 2 نازل قهوه این امکان را برای شما فراهم می کنند تا انواع نوشیدنی ها بر پایه قهوه با فوم شیر غلیظ و باکیفیت را درست کرده و نوش جان کنید. ارتفاع نازل قهوه با توجه به اندازه فنجان و لیوان از 7 تا 15 سانتی متر قابل تغییر است.

  • سینی اسپرسو

بخش آخر سینی چکه گیر از جنس استیل ضدزنگ قرار دارد. سینی از چکه کردن قهوه و سایر نوشیدنی ها به اطراف و لک شدن بدنه دستگاه و میز جلوگیری می کند. می توان به راحتی با یک حرکت ساده سینی را استخراج کرده و لیوان های بلندتر را زیر نازل های خروجی قرار داد.

بر روی سقف بدنه نیز مخزن دانه های قهوه با حجم 250 گرم و مخزن پودر قهوه قرار دارد. درب روی محفظه دانه های قهوه، به حفظ بهتر عطر قهوه کمک می کند. یک مخزن آب 1.8 لیتری نیز با قابلیت جدا شدن برای این مدل در نظر گرفته شده است. برخی قسمت های مختلف این دستگاه قابل جدا شدن هستند که می توانید آن ها را زیر شیر آب شسته و به راحتی در جای خود قرار دهید.

لوازم جانبی

  • فیلتر آب
  • قاشق اندازه گیری قهوه
  • نوار سختی آب

برند:
گاگیا Gaggiga
کشور سازنده:
ایتالیا
مدل:
RI8702
نحوه عملکرد دستگاه:
اتوماتیک
وات:
1900 وات
ابعاد :
عرض 224 میلی لیتر - ارتفاع 357 میلی لیتر - عمق 435 میلی متر
فشار بخار:
15 بار
وزن:
7.7 کیلوگرم
ویژگی:
منوی شخصی ساز - پارچ شیر یکپارچه - آسیاب سرامیکی قابل تنظیم - کنترل عطر قهوه (اپتیاروما)
نوشیدنی قابل تهیه:
ریسترتو، اسپرسو، اسپرسو لانگو، قهوه، کافه کرما (کرما قهوه) لاته ماکیاتو، آمریکن، کاپوچینو، کافه آئو لایت (شیر قهوه) کافه کورتادو، فلت وایت و فوم شیر
سایر مشخصات :
سیستم شستشو خودکار, برنامه رسوب زدایی خودکار
سایر مشخصات:
افزودن نظر