بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد
کد محصول : P5033B

پیچر مشکی مات 600 میلی لیتری بمبر ورژن 5 MHW-3 Bomber

4.0

(4)

دسته بندی: ابزار باریستا
زیر دسته بندی محصول: پیچر قهوه
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

پیچر 500 میلی لیتری بمبر ورژن 5 MHW-3 Bomber

پیچر 500 میلی‌لیتر بمبر ورژن 5 با طراحی نوآورانه و ظاهری جذاب به طور خاص برای لاته آرت ساخته شده است. بدنه این پیچر با جنسی از استیل ضدزنگ به جذب گرما از شیر و کنترل بیشتر بر میزان بخاردهی کمک کرده و پوشش رنگ سطح خارجی آن، مقاومت و دوام آن را بهبود بخشیده است. طراحی منحصربه‌فرد دهانه این پیچر به همراه کاهش ارتفاع و عریض‌تر شدن بدنه، به حرکت یکنواخت‌تر و کنترل بیشتر بر جریان فوم شیر روی قهوه کمک می‌کند. دسته ارگونومیک این پیچر نیز با ایجاد فضایی عریض‌تر با بدنه، مانع از ایجاد حس خستگی در استفاده‌های طولانی‌مدت می‌شود

پیچر یکی از ابزارهای کاربردی و ضروری برای بخار دادن صحیح شیر و تهیه یک فوم شیر یکدست، به منظور اجرای استاندارد و زیبای یک لاته آرت است. در کنار تمرین و تکرار برای خلق طرح‌ها و نقش‌های ظریف لاته آرت، انتخاب یک پیچر مناسب برای این کار، روند یادگیری شما را تسریع بخشیده و مهارت شما را افزایش می‌دهد.

پیچر 600 میلی‌لیتری بمبر ورژن 5

پیچر 600 میلی‌لیتری بمبر ورژن 5، با الهام از حالت دهان کروکودیل طراحی و ساخته شده و به حرکت و چرخش دقیق‌تر و یکنواخت‌تر فوم شیر و در نهایت ایجاد خطوط ظریف‌تر و واضح‌تر کمک می‌کند. بدنه این پیچر از استیل ضدزنگ 304 ساخته شده و در برابر خوردگی و فرسایش در استفاده‌های طولانی‌مدت مقاوم است. سطح خارجی بدنه این پیچر نیز با یک رنگ لاک الکلی کوره‌ای در برابر ضربه و آسیب مقاوم‌سازی شده و نظافت و شستشوی آن را نیز راحت‌تر کرده است.

پیچر 600 میلی‌لیتری بمبر ورژن 5

مسیر خروجی شیر در پیچر بمبر ورژن 5 با یک انحراف زاویه مناسب طراحی شده که به خروج شیر به طور یکدست‌تر و با حجم مناسب و کنترل‌شده‌تر کمک می‌کند. نقش این ویژگی به خصوص در مرحله دوم اجرای لاته آرت بعد از ترکیب شیر با قهوه، در خلق خطوط ظریف و زیبا بارزتر و مؤثرتر است.

 

پیچر 600 میلی‌لیتری بمبر ورژن 5

برند:
MHW-3 Bomber
کشور سازنده:
چین
مدل:
Mlik Pitcher 5.0 BLACK
جنس بدنه:
استیل ضد زنگ SUS304
حجم:
600 میل
وزن:
200 گرم
عرض :
90 میلیمتر
ارتفاع:
104 میلیمتر
سایر مشخصات:
افزودن نظر