بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

سیروپ توت فرنگی توسکی 1 لیتر

4.0

(4)

دسته بندی: سیروپ
زیر دسته بندی محصول: سیروپ نوشیدنی سرد
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

سیروپ توت فرنگی توسچی (Toschi) (1 لیتر) :
سیروپ توت فرنگی توسچی (Toschi) جزء اولین سیروپ های تولید شده در این کارخانه است. توت فرنگی یکی از پرکاربردترین طعم دهنده ها به انواع دسر و بستنی است. ترکیب توت فرنگی و مشتقات شیر همواره نتیجه ای خوش طعم بدست می آورد.

مناسب برای : انواع سودا، انواع شیر های طعم دار، انواع دسر، انواع لیموناد. بیشترین طعم و مزه، عطر و رنگ توت فرنگی را می توان در نوشیدنی های خود با سیروپ توت فرنگی توسچی (Toschi) تجربه کرد که با طعم اصلی توت فرنگی، فرقی ندارد. غلظت و رنگ جذاب صورتی که سیروپ توت فرنگی ایجاد می کند اشتها را تحریک می کند و مقاومت در مقابل آن غیر ممکن است. این محصول توسچی را می توان از بهترین محصولات موجود برای تهیه انواع شربت و انواع نوشیدنی ها استفاده کرد. سیروپ یا همان شربت، از جمله مواد مصرفی پرکاربرد در کافه و مخصوصا انواع نوشیدنی سرد است.

برخوردار بودن از قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا از ویژگی های این سیروپ توسچی (Toschi) می باشد.

 

سایر توضیحات :
توت فرنگی میوه خوش رنگ ، زیبا و خوشمزه ای که ملکه میوه های آسیا نیز نامیده می شود، سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و ارزش غذایی است. این میوه هیجان انگیز و زیبا خواص درمانی زیادی نیز در سلامت بدن دارد. سلامت و زیبایی پوست، کمک به کاهش وزن، تنظیم کلسترول، قند خون و فشار خون، افزایش سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از سرطان، بهبود بینایی و حفاظت از قلب تنها برخی از مزیت های این میوه خوش طعم است که به اثبات رسیده است.

اگر چه توت فرنگی تازه تنها در فصل تابستان قابل تهیه می باشد، اما سیروپ توت فرنگی از فرآورده هایی است که همیشه در دسترس قرار دارد و شما می توانید به جای توت فرنگی تازه از آن استفاده کنید. با استفاده از طعم و رنگ توت فرنگی و استعداد خود می توانید طعم های خوشمزه را ایجاد کنید. امروزه استفاده از طعم دهنده ها در مواد غذایی و نوشیدنی ها مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد و اشتیاق مردم به سیروپ ها بیشتر از مابقی طعم دهنده است. (بخصوص در بین کافی شاپ دارها و رستوران دارها که دارای مشتریان خاص تری می باشند)

برند:
توسکی | Toschi
کشور سازنده:
ایتالیا
طعم:
توت فرنگی
حجم:
1 لیتر
مناسب برای:
نوشیدنی های سرد، موکتل، میلک شیک و اسموتی
ویژگی:
بدون گلوتن
سایر مشخصات:
افزودن نظر