بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

سیروپ وانیل توسکی 1 لیتر

4.0

(4)

دسته بندی: سیروپ
زیر دسته بندی محصول: سیروپ نوشیدنی گرم
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

سیروپ وانیل توسچی (Toschi) (1 لیتر) :
سیروپ وانیل توسچی (Toschi) تنها با بهترین عصاره وانیل خالص از ماداگاسکار درست می شود و دارای عطر و طعم بی نظیر است و همچنین به عنوان یکی از سه طعم دهنده برتر قهوه در دنیا شناخته شده است. وانیل که یک عصاره بر گرفته از گل ارکیده است، به دلیل طعم و مزه خالص و لطیف آن به طور گسترده ای در تهیه نوشیدنی ، غذا و دسر استفاده می شود.

شربت وانیل توسچی (Toschi) یکی از متنوع ترین طعم دهنده های شربت است که تقریباً هر نوع نوشیدنی را تقویت کرده و قهوه ها، شکلات های داغ، نوشیدنی های دسر و نوشیدنی های ایجاد می کند. سیروپ وانیل توسچی یکی از محصولات با کیفیت بالا از برند توسچی است که این امکان در اختیار شما قرار می دهد تا این نوشیدنی خوش طعم و دلچسپ را به راحتی و در بالاترین کیفیت در اختیار داشته باشید.

برخوردار بودن از قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا از ویژگی های این سیروپ توسچی (Toschi) می باشد.

 

سایر توضیحات :
وانیل استفاده فراوانی در صنایع غذایی و دارویی دارد، از برخی خواص دارویی آن می توان به درمان بیماری‌ های تنفسی، کمک به کاهش وزن، کاهش اضطراب، تقویت مو و پیشگیری از سرطان اشاره کرد. چاشنی عطر و طعم وانیل در ترکیب با طعم های انواع نوشیدنی ها عالی است.

سیروپ وانیل را می توان در قهوه، دسر و نوشیدنی های ترکیبی سرد استفاده کرد و از عطر و طعم خاص و جدید آن نهایت لذت را برد. شربت وانیل توسچی یک مکمل عالی از طعم دهنده های خوب در آشپزی های خانه است همچنین در تهیه چای نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

سیروپ وانیل توسچی در ترکیب با محصولات لبنی بسیار سازگار است و تمام رایحه‌ ی خود را آزاد می‌ کند. شربت وانیل توسچی را در اسپرسو اضافه کنید و روی آن را کمی خامه زده شده بریزید این ترکیب عالی می شود.

سیروپ وانیل توسچی یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین طعم دهنده ها در بازار می باشد. با داشتن طعم شدید وانیلی، بوی عالی و طعم گرمسیری این سیروپ باعث ایجاد طعم های متمایز در دهان شما می شود.

برند:
توسکی | Toschi
کشور سازنده:
ایتالیا
طعم:
وانیل
حجم:
1 لیتر
مناسب برای:
موکتل، اسموتی، میلک شیک، قهوه،
ویژگی:
بدون گلوتن
سایر مشخصات:
افزودن نظر