بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

سیروپ فندق توسکی 1 لیتر

4.0

(4)

دسته بندی: سیروپ
زیر دسته بندی محصول: سیروپ نوشیدنی گرم
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

سیروپ فندق توسچی (Toschi) (1 لیتر) :
سیروپ فندق توسچی (Toschi) یکی از سه طعم دهنده برتر قهوه است که حاوی طعم بادام و وانیل نیز می باشد، که طعم و بوی تازه فندق را ارائه می دهد. مغز درخت فندق، که بسته به گونه آن به عنوان مغز فندق یا میوه فندق نیز شناخته می شود، فندق به خوبی مکمل شکلات است. علاوه بر محبوبیت در شیرینی سازی، ماده اصلی تشکیل دهنده شکلات نوتلا است. همچنین یک عطر و طعم دهنده محبوب پودینگ است که به عنوان خمیر در آشپزخانه های وین استفاده می شود. چربی طبیعی بالا و طعم عالی ، فندق را به یکی از مهم ترین طعم دهنده های خوراکی تبدیل کرده است.

سایر توضیحات :
انواع سیروپ های توسچی را شاید بتوان در دسته های سیروپ های ترکیبی، سیروپ برپایه میوه، سیروپ بر پایه ادویه و سیروپ بر پایه آجیل جای داد. سیروپ فندق توسچی جزء دسته موارد پر کاربرد بین محصولات توسچی می باشد، از سیروپ فندق می توان در تمامی نوشیدنی ها، دسر ها، شیرینی و مخصوصا در ترکیب با قهوه و شکلات استفاده نمود. با شربت فندق توسچی، نوشیدنی های قهوه، شکلات و شیر خود را تقویت کنید و نوشیدنی های دسر خوبی را با نوشیدنی خوشمزه آجیل ایجاد کنید.

سیروپ فندق توسچی در ترکیب با محصولات لبنی بسیار سازگار است و تمام رایحه‌ی خود را آزاد می‌ کند. شربت فندق توسچی را در اسپرسو اضافه کنید و روی آن را با کمی خامه زده شده بریزید این ترکیب عالی می شود. سیروپ فندق توسچی (Toschi) با داشتن طعمی فوق العاده، غلظت بالا که طعمی کاملا شناخته شده در بین مردم می باشد برای اکثر سلیقه ها مناسب است، تنها استفاده از چند قطره آن کافیست که نوشیدنی شما را فندقی کند.

برند:
توسکی | Toschi
طعم:
فندق
حجم:
1 لیتر
مناسب برای:
قهوه، موکتل، آیس کافی، میلک شیک
ویژگی:
بدون گلوتن
سایر مشخصات:
افزودن نظر