بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

سیروپ آمارتو توسکی 1 لیتر

4.0

(4)

دسته بندی: سیروپ
زیر دسته بندی محصول: سیروپ نوشیدنی گرم
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

سیروپ آمارتو توسچی (Toschi) (1 لیتر) :
سیروپ آمارتو توسچی (Toschi) محصول ایتالیا است. طعم این سیروپ عصاره‌ هسته زردآلوست که تقریبا شبیه به بادام تلخ می‌ باشد؛ البته در بسیاری از سیروپ‌ ها طعم آمارتو همان طعم بادام تلخ است. شربت آمارتو توسچی با طعم بادام ساخته شده است، نام Amaretto با عطر و طعم متمایز بادام تلخ مشخص می شود، در ایتالیایی به معنی “کمی تلخ” است گفته می شود ریشه آمارتو به دوره رنسانس ایتالیا برمی گردد.

برخوردار بودن از قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا از ویژگی های این سیروپ توسچی (Toschi) می باشد.

شما همچنین می توانید سیروپ آمارتو را در قهوه ها، نوشیدنی های و دسر، بعد از شام میل کنید. امروزه آمارتو معمولاً با استفاده از هسته های زردآلو تهیه می شود و همچنین ممکن است حاوی بادام، سایر ادویه ها و طعم دهنده ها باشد. طعم تلخ و شیرین این شربت محبوب مناسب برای ایجاد یک کاپوچینو مجلل یا تیرامیسو ( تیرامیسو یک دسر ایتالیایی با طعم قهوه است) و بسیاری از دسرهای ایتالیایی و نوشیدنی های بعد از شام استفاده کرد.

شربت آماراتو توسچی با طعم بسیار شدید به شما این امکان را می دهد دستورالعمل هایی به سبک ایتالیایی ایجاد کنید. بیشترین موارد استفاده از این شربت برای کاپوچینو و تیرامیسو که بر پایه اسپرسو، شیر با طعم آماراتو و مقدار زیادی پودر کاکائو ساخته شده است. سیروپ آمارتو توسچی (Toschi) دارای ویژگی‌ های عطری و طعمی، رایحه شدید بادام، به همراه طعم قوی می باشد.

برند:
توسکی | Toschi
کشور سازنده:
ایتالیا
طعم:
آمارتو
حجم:
1 لیتر
مناسب برای:
نوشیدنی های گرم
ویژگی:
بدون گلوتن
سایر مشخصات:
افزودن نظر