بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

سیروپ سیب سبز توسکی 1 لیتر

4.0

(4)

دسته بندی: سیروپ
زیر دسته بندی محصول: سیروپ نوشیدنی سرد
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

سیروپ سیب سبز توسچی (Toschi) (1 لیتر) :
سیروپ سیب سبز توسچی (Toschi) خواص فراوانی دارد این شربت میوه تاثیر زیادی در از بین بردن تب و حرارت بدن دارد و بوییدن و خوردن آن برای اعصاب بسیار مفید است.

سیب سبز یا مشهور به سیب فرانسوی یکی کالری کمتری نسبت به انواع دیگر سیب دارد و از نظر طب سنتی دارای طبع سرد و خشک است به همین دلیل برای کسانی که مزاج صفراوی دارند، بسیار مفید است سیب سبز حاوی ویتامین های، A، B1، B2، B12 و C است و همچنین دارای مقادیر زیادی مواد معدنی و انواع فیبرهای مورد نیاز بدن می باشد.

سیب سبز حاوی مقداری فسفر بوده که برای تقویت اعصاب مفید است و از اختلالات عصبی جلوگیری می کند.

سایر توضیحات :
خواص سیب سبز توسچی: تقویت معده، درمان اسهال، پیشگیری از آلزایمر، خاصیت سیب سبز برای لاغری، سلامت ریه، مفید برای بینایی و چشم، خواص سیب سبز برای پوست، درمان نقرس، بهبود سلامتی کبد، سم زدایی بدن، پیشگیری از دیابت، پیشگیری از آسم، مفید برای دستگاه گوارش، حاوی انواع مواد معدنی، کمک به سلامت استخوان و دندان، تنظیم میزان کلسترول خون، خواص ضد سرطانی ، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از سرطان پوست، افزایش سوخت و ساز بدن، خاصیت سیب سبز برای تقویت مو، درمان تیرگی اطراف چشم، جلوگیری از التهاب پوست، پاکسازی و تغذیه پوست، کمک به سلامت مغز، جلوگیری از پلاک دندان.

سیروپ سیب سبز توسچی در ترکیب با محصولات لبنی بسیار سازگار است و تمام رایحه‌ ی خود را آزاد می‌ کند. شربت سیب سبز توسچی را در اسپرسو اضافه کنید و روی آن را کمی خامه زده شده بریزید این ترکیب عالی می شود.

سیروپ سیب سبز توسچی آنقدر طبیعی مزه‌ ی سیب سبز را می دهد که ترجیح خواهید داد آن را در بسیاری از کوکتل هایتان استفاده کنید. غلظت بسیار زیادی دارد و عطر و طعم شفافش تاثیر شگرفی در مزه ی نوشیدنی شما ایجاد خواهد کرد.

با خرید این محصول توسچی (Toschi) که بسیار باکیفیت و خوش طعم است می توانید طعمی بی نظیر را تجربه کنید.

برند:
توسکی | Toschi
کشور سازنده:
ایتالیا
طعم:
سیب سبز
حجم:
1 لیتر
مناسب برای:
موکتل، اسموتی
ویژگی:
بدون گلوتن
سایر مشخصات:
افزودن نظر