بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

سیروپ بلو کاراسائو توسکی 1 لیتر

4.0

(4)

دسته بندی: سیروپ
زیر دسته بندی محصول: سیروپ نوشیدنی سرد
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

سیروپ بلو کاراسائو توسچی (Toschi) (1 لیتر) :
سیروپ بلو کاراسائو توسچی (Toschi) از پرتقال های جزیره کاراسائو تهیه می شود که بعد از جوشاندن و تهیه به رنگ آبی تبدیل می شود. شربت بلو کاراسائو با عطر و طعم پوست خشک پرتقال های سبز، که از پرتقال های والنسیا (نوعی پرتقال )، در جزیره کاراسائو در غرب هند است، این نوشیدنی در ابتدا توسط یک خانواده اسپانیایی از کوراسائو در قرن نوزدهم کشف شد.

شربت آبی عمیق و شگفت انگیز Blue Curaçao تداعی گر سواحل و صخره های مرجانی این بهشت گرمسیری است که دارای عطر و بوی پوست پرتقال معطر و طعم شیرین آب نبات، جلوه ای عجیب به نوشیدنی های شما می بخشد. دارای رنگ آبی تیره حتی وقتی با دیگر نوشیدنی ها رقیق شود.

برخوردار بودن از قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا از ویژگی های این سیروپ توسچی (Toschi) می باشد.

 

سایر توضیحات :
سیروپ بلو کاراسائو توسچی مناسب برای تهیه انواع نوشیدنی های سرد و گرم و قابل استفاده در تهیه و تزیین انواع نوشیدنی کافه ای و بستنی ها می باشد. کلمه ی بلو (به معنی آبی) ارتباطی با اصل سیروپ بلو کاراسائو توسچی ندارد و فقط واژه ای برای مشخص کردن رنگ آن است. کشور هلند شامل جزیره اصلی و جزایر غیر مسکونی کلین کوراسائو و کوراسائو کوچک تحت کنترل پادشاهی هلند می‌ باشد. بلو کاراسائو یک نوشیدنی خوش طعم است که با پوست خشک شده مرکبات لاراها که در جزیره کوراسائو رشد کرده‌ اند طعم داده می‌ شود.

رنگ آبی عمیقی که به نوشیدنی های شما می بخشد قطعا شما را متحیر خواهد کرد. سعی کنید آن را با طعم مرکبات در نوشیدنی ها و سودا ترکیب کنید. سیروپ بلو کاراسائو توسچی از محصولات با کیفیت برند توسچی است که این امکان در اختیار شما قرار می دهد تا این نوشیدنی خوش طعم و دلچسپ را به راحتی و در بالاترین کیفیت در اختیار داشته باشید. این سیروپ با کیفیت با طعم اصلی، جایگزین کاملی است.

با خرید این محصول توسچی (Toschi) که بسیار باکیفیت و خوش طعم است می توانید طعمی بی نظیر را تجربه کنید.

برند:
توسکی | Toschi
کشور سازنده:
ایتالیا
طعم:
بلو کاراسائو
حجم:
1 لیتر
مناسب برای:
موکتل
ویژگی:
بدون گلوتن
سایر مشخصات:
افزودن نظر