بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

وافل ساز مستطیلی بست BEST مدل PFY-2210

4.0

(4)

برند:
حداقل سفارش: 1

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

وافل ساز مستطیلی بست (BEST) مدل PFY-2210

دستگاه وافل ساز مستطیلی بست یک دستگاه وافل ساز حرفه ای با کیفیت می باشد.  بدنه این دستگاه حرفه ای از با کیفیت ترین استیل 304 سالوادور ایتالیا ساخته شدِه است . که بالاترین میزان مقاومت تغییر رنگ ناشی از گرمای تولید شده دستگاه و همچنین مقاومت بالایی در برابر ساییدگی ، ضربه دارد . این آلیاژ استیل به کار رفتِه در بدنه دستگاه مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می باشد . هیچ گونه واکنش پذیری با مواد غذایی ندارد همین امر باعث می شود هیچ گونه جرمی یا مواد غذایی به بدنه دستگاه نچسبد و به راحتی نظافت شود . جنس صفحات داغ این وافل از چدن درجه یک با روکش سرامیک میباشد . که هیچ گونه جسبندگی ندارد و به راحتی با یک دستمال نظافت می شود .

این وافل ساز صنعتی مجهز به سیستم کنترل دما جهت کنترل سرعت طبخ انواع وافل ها را دارد که به علت به کاربردن چدن درجه یک در این دستگاه حرفه ای وافل ها کاملا یکدست و مغذ پخت میشوند . این دستگاه حرفه ای ساخت کشور تایوان میباشد .

وافل ساز مستطیلی بست

این وافل ساز های صنعتی مناسب طبخ ، انواع وافل های میوه ای ، شکلاتی ، مارمالات ، خامه ای و … میباشد . و در کافی شاپ ها ، کافه فست فود ها ، هتل ها ، رستوران های حرفه ای ، اماکن توریستی و تفریحی و … مورد استفاده قرار میگیرد .

برند:
بست BEST
توان:
1300 وات
وزن:
10 کیلوگرم
حداقل دما:
حداکثر دما:
جنس صفحه:
چدن با روکش تفلون
شکل:
مستطیل
ابعاد:
24*30/5*41 سانتیمتر
سایر مشخصات:
افزودن نظر