بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

بلندر 2 لیتری کامیکس مدل COMMIX TM-800AQ

4.0

(4)

برند:
دسته بندی: مخلوط کن
زیر دسته بندی محصول: مخلوط کن صنعتی
حداقل سفارش: 1

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

بلندر 2 لیتری 2000 وات کامیکس (Commix) مدل TM-800AQ

بلندر 2 لیتری صنعتی 2000 وات کامیکس مدل Commix TM-800AQ یک دستگاه حرفه ای قدرت موتور فوق العاده قدرتمند می باشد. این مخلوط کن صنعتی دارای دور موتور 30000 دور در هر دقیقه می باشد. این دستگاه توانایی میکس کردن انواع مواد غذایی سفت با تراکم بالا و حتی مواد غذایی منجمد را دارد .همچنین توانایی پوره کردن انواع میوه های آب دار و سفت که در ساخت معجون ها کاربرد زیادی دارد. حجم پارچ این بلندر صنعتی 2 لیتر می باشد. یک بلندر صنعتی همه فن حریف و توانایی میکس کردن انواع مواد غذایی با ترام بالا مناسب میکس کردن انواع معجون ها ، انواع میوه های فصلی ، انواع خشکبار ، انواع بستنی و … می باشد. بر روی در پارچ این بلندر حرفه ای یک ورودی کوچک تعبیه شده تا در هنگام میکس کردن امکان اضافه کردن سایر مواد غذایی را به پارچ بدهد .

ویژگی های اصلی این دستگاه :

از مهم ترین ویژگی های اصلی این دستگاه می توان به وجود تایمر زمان و ولوم کنترل سرعت چرخش تیغه اشاره کرد. این دستگاه مجهز به موتور قدرتمند 2000 واتی می باشد ، دور موتور 30000 دور در دقیقه ، بدنه و پارچ مقاوم ، تیغه 6 پر از جنس آلیاز فولاد آبدیده با روکش استیل ، 4 عدد پایه جهت تثبیت دستگاه هنگام کار با دستگاه ، دریچه کوچک روی درب اصلی پارچ دستگاه ،
بدنه و پارچ این دستگاه از پلی کربنات صنعتی ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و برخورد مواد غذایی با پارچ این مخلوط کن صنعتی را دارد.

کاربرد Commix TM-800AQ :

این بلندر صنعتی حرفه ای رقیب سر سخت نمونه های مشابه ساخت کشور ژاپن و آمریکا می باشد. که با قیمت بسیار مناسب تری در بازار ایران عرضه شدِه است و در دسته مخلوط کن های صنعتی حرفه ای قرار می گیرد. همچنین دستگاه مناسب استفاده در انواع کافی شاپ های ، کافه بستنی ها ، انواع بوفه های دارای منو بار سرد ، بوفه باشگاه ها و … می باشد.

برند:
کامیکس | COMMIX
مدل:
TM800AQ
قدرت موتور:
2000 وات
دور موتور:
30000 دور در دقیقه
ولتاژ:
220/50HZ
حجم مخزن:
2 لیتر
جنس بدنه:
پلی کربنات صنعتی
جنس پارچ:
پلی کربنات صنعتی
وزن دستگاه:
4/5 کیلوگرم
سایر مشخصات:
افزودن نظر