بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

دمنوش استرابری کیس مومنتی

4.0

(4)

دسته بندی: دمنوش
زیر دسته بندی محصول: دمنوش گیاهی
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

دمنوش استرابری کیس مومنتی

دم‌نوش Strawberry Kiss از برند مومنتی با ترکیبی از میوه انبه، آناناس، توت‌فرنگی، سیب، آلوئه‌ورا، پاپایا و گیاه شیرین‌بیان، سرشار از آنتی‌اکسیدان و مفید برای درمان دردها و نفخ معده و سوءهاضمه می‌باشد. این دم‌نوش دارای طبیعت گرم است.

دم‌نوش یا چای گیاهی قرن‌هاست به عنوان یک نوشیدنی گرم و دلچسب با خواص بی‌شمار برای سلامتی انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. دم‌نوش‌ها از انواع میوه‌های خشک یا تازه، گیاهان معطر و ادویه‌جات تهیه می‌شوند و به لطف تنوع بی‌شمار آن‌ها، علاقه‌مندان به این نوع نوشیدنی به راحتی می‌توانند دم‌نوش مناسب طبع و سلیقه خود را تهیه کنند. دم‌نوش‌ها جایگزینی مناسب برای نوشیدنی‌های شیرین و کافئین‌دار هستند و علاوه بر تنوع طعمی بسیار، دارای خواص درمانی و تقویتی نیز می‌باشند.

دم‌نوش Strawberry Kiss از برند مومنتی، ترکیبی از میوه انبه، آناناس، توت‌فرنگی، سیب، آلوئه‌ورا، پاپایا و گیاه شیرین‌بیان است. این دم‌نوش با طبیعت گرم، سرشار از آنتی‌اکسیدان بوده و در درمان دردها و نفخ معده و سوءهاضمه مؤثر می‌باشد. این دم‌نوش را در هر زمانی از شبانه‌روز می‌توانید مصرف کنید و برای تهیه آن پیشنهاد می‌شود مقدار 12-8 گرم از آن را در 280-220 میلی‌لیتر آب 90 درجه سانتی‌گراد ریخته و اجازه دهید به مدت 3 تا 5 دقیقه دم بکشد و سپس نوش جان کنید.

برند:
مومنتی | Momenti
طعم:
آلوئه‌ورا, آناناس, انبه, پاپایا, توت‌فرنگی, سیب, گیاه شیرین‌بیان
حجم:
200 و 50 گرم
مناسب برای:
دمنوش
ویژگی:
کیفیت عالی، خوش طعم
سایر مشخصات:
افزودن نظر