بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-22229926
نتیجه‌ای یافت نشد

قهوه و چای ساز کامبی لاین ۲x۱۰ آنیمو Animo Combi

4.0

(4)

برند:
دسته بندی: ابزار دم آوری
حداقل سفارش: 1

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

قهوه و چای ساز آنیمو کمبی Animo Combi

زمان جوش آمدن آب ۱۰ دقیقه
۴۸۰ فنجان در ساعت
تایمر قابل برنامه ریزی
قدرت ۶۲۰۰ وات
صفحه لمسی
مناسب کاف،رستوران،هتل،سینما،تائتر،غرفه های نمایشگاهی و ......

قهوه ساز کامبی لاین10×2 آنیمو با کارکرد سریع، آسان و قابل اتکا می‌تواند برای گروه‌های بزرگی از افراد، مقدار زیادی قهوه‌ی فیلتری تازه را در مدت زمانی کوتاه دم‌آوری کند.

 

با استفاده از قهوه ساز کامبی لاین 10×2 آنیمو، بهترین قهوه را در فنجان خود خواهید داشت. قهوه سازهای کامبی لاین (ComBi-line)، مجهز به سیستم فیلتر پر سرعت، آب را دقیقا با دمای مناسب عبور می‌دهد تا در نگه‌دارنده جمع شود.

 

قهوه ساز کامبی لاین 10×2 آنیمو، از یک یونیت دم‌آور و دو نگهدارنده‌ی نوشیدنی با ظرفیت 10 لیتری تشکیل شده است.


قهوه سازهای کامبی لاین آنیمو مونتاژ شده و کاملا آماده‌ی استفاده عرضه می‌شوند و می‌توانند در بسیاری از شرایط مثل هتل‌ها ورستوران‌ها، سالن‌های تئاتر و سینما، سالن‌های همایش، دفترهای کار، بیمارستان‌ها و مراکز سلامتی و مراقبت، مدارس و محیط‌های آموزشی، شناورهای دریایی و... مورد استفاده قرار گیرند.

 

طراحی مدرن و جدید، رابط کاربری با صفحه‌ی لمسی خازنی، نگه‌داری راحت، استفاده‌ی بسیار ایمن، LEDهای روشنایی در مخزن نگه‌دارنده، مخزن‌های نگه‌دارنده‌ی عایق و ظرفیت دم‌آوری قهوه تا 480 فنجان در ساعت از نقاط قوت این محصول است.

 

به لطف صفحه‌ی لمسی، کار با قهوه سازهای کامبی لاین آنیمو بسیار آسان است. فقط کافی است مقدار توصیه شده‌ی قهوه را تنظیم کنید و مراحل دم‌آوری را از روی صفحه‌ی نمایش دنبال نمایید. یک سیگنال صوتی و صفحه‌ی نمایش‌گر به شما می‌گوید چه زمانی قهوه حاضر است و در چه وضعیتی قرار دارید. با ارائه‌ی راهکارهای ساده در نمایش‌گر (به عنوان مثال هشدار رسوب‌زدایی از دستگاه)، نگهداری از قهوه ساز کامبی لاین آنیمو بسایر آسان است.

 

منوی اپراتور و سرویس، تایمر قابل برنامه‌ریزی، توصیه‌های مربوط به دوز قهوه، شمارش‌گرهای روزانه و کلی از دیگر قابلیت‌های این قهوه ساز است.

 

برند:
Animo Combi
کشور سازنده:
هلند
جنس بدنه:
استیل
سایز ابزار:
10 لیتر
ابعاد.عرض(میلیمتر):
330
ابعاد.عمق(میلیمتر):
910
ابعاد.ارتفاع(میلیمیتر):
790
سایر مشخصات:
افزودن نظر