بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

دمنوش لمون گرس جینجر مومنتیییییییی

4.0

(4)

دسته بندی: دمنوش
زیر دسته بندی محصول: دمنوش گیاهی

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

دمنوش لمون گرس جینجر مومنتی 

دمنوش لمون گرس جینجر مومنتی از ترکیب لمون گرس، زنجبیل و نعنا تهیه شده است. و عطر طراوت بخشی دارد. لمون گرس را با نام سیترونلا یا سنبل هندی نیز می‌شناسند. این گیاهی بلند است که عطر قوی لیمویی و مزه مرکبات دارد. این گیاه یکی از مواد اولیه مرسوم در نوشیدنی های و غذاهای شرقی است. از گیاه لمون گرس برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود خواب استفاده می‌شود. البته که یکی از راح ترین روش های مصرف این گیاه سودمند دم کردن و نوشیدن دم نوش آن است. در این دمنوش مومنتی چندین آنتی اکسیدان وجود دارد که باعث دفع رادیکال های آزاد می‌گردد و سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد.

آنتی اکسیدان موجود در گیاه لمون گرس اسید کلروژنیک، ایزوراینتین و سورتیا جاپونین است. این آنتی اکسیدان ها کمک می‌کنند که کارکرد سلول ها در داخل عروق قلبی بهبود پیدا کند. از فواید سلامتی دیگر دمنوش لمون گرس جینجر مومنتی خاصیت ضد التهلاب آن است. همین منجر به کاهش احتمال خطر بیماری های قلبی خواهد شد. بخش های مرکبی و شمعدانی موجود در گیاه علف لیمو باعث کاهش التهاب در بدن می‌شوند.

طعم این دم نوش اندکی به دلیل وجود جینجر یا زنجبیل اندکی تند و ادویه ای است. اضافه کردن اندکی عسل به این نوشیدنی آن عطر و مزه آن را چند برابر می‌کند. حتی می توانید مزه این دمنوش را با اضافه کردن اندکی لیمو تازه هم اضافه نمایید. برای دم کردن دمنوش لمون گرس جینجر مومنتی کافی است یک قاشق چایخوری از این ترکیب را با دو فنجای آب جوش به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دم نمایید. میزان کالری در یک فنجان دمنوش لمون گرس جینجر مومنتی برابر با ۲۱ کلیو کاری است. از طرفی میزان کربوهیدات و پتاسیم در این دمنوش سلامتی به ترتیب ۵ و ۵۴ میلی گرم می‌باشد.

برند:
مومنتی
طعم:
لمون گرس، زنجبیل و نعنا
حجم:
250 و 50 گرم
مناسب برای:
دمنوش
ویژگی:
خوش طعم و کیفیت بالا
سایر مشخصات:
دارای خواص
افزودن نظر