بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

آسیاب قهوه مکاپ مدل Macap MC6

4.0

(4)

برند:
حداقل سفارش: 1

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

زمان ارسال 30 الی 45 روز

Macap MC6 آسیاب قهوه مکاپ مدل 

آسیاب قهوه مکاپ ز جمله دستگاه‌های آسیاب دانه‌های قهوه است که با توجه به اینکه تولید شده کشور ایتالیا محسوب می‌شود یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. تولیدی‌های ایتالیا در این زمینه پیشتاز هستند و نمونه جذاب آنها در آسیاب قهوه macap مدل MC6 نمود پیدا کرده است. اگر در حال حاضر به هر دلیلی به یک دستگاه این‌چنینی نیاز دارید، کافی است به بررسی دستگاه معرفی شده بپردازید. ضمناً توصیه می‌کنیم که برای خرید این نوع لوازم حتماً از مراکز خرید معتبر استفاده نمایید.

آسیاب قهوه صنعتی جزو مهم‌ترین لوازم کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و… است و حتی بسیاری از افرادی که قهوه‌خور هستند برای منزل و مهمانی‌ها نیز از این نوع دستگاه استفاده می‌کنند. به طور کلی انتخاب برند و مدل چنین دستگاهی دارای اهمیت است و شما عزیزان باید در خرید چنین وسایلی دقت نظر زیادی داشته باشید. حال در ادامه به بررسی ویژگی‌های مدل معرفی شده می‌پردازیم.

Macap MC6 ویژگی‌های آسیاب قهوه مدل  

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه گرایندر مکاپ مدل macap MC6 می‌توان به قدرت موتور 40 وات اشاره کرد که سبب خرد شدن سریع دانه‌های قهوه می‌شود. این دستگاه با  1400 دور در دقیقه عملکرد قابل توجهی نسبت به سایر دستگاه‌های آسیاب قهوه دارد و به همین علت در بیشتر موقعیت‌ها بدون کمترین دغدغه‌ای قابل استفاده است. ضمناً این دستگاه کاملاً اتوماتیک بوده و بهمراه حجم مخزن نگهدارنده قابل قبولی که در حد 1.4 کیلوگرم است، رضایت مشتریان را جلب کرده است. از دیگر خصوصیات این دستگاه نیز می‌توان به ابعاد و وزن مناسب و همچنین قطر تیغه دستگاه که 65 میلی‌متر است اشاره کرد.

برند:
مکاپ | Macap
کشور سازنده:
ایتالیا
مدل دستگاه:
MC6
قدرت:
340 وات
حجم هوپر (مخزن):
1.4 کیلوگرم
دور موتور:
1400 دور در دقیقه
وزن:
12.5 کیلوگرم
جنس تیغه:
استیل سخت کاری شده
قطر تیغه:
65 میلیمتر
ابعاد:
23x37x60 سانتیمتر
سایر مشخصات:
سایر مشخصات:
افزودن نظر