بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

آسیاب قهوه مکاپ مدل Macap M2D

4.0

(4)

برند:
حداقل سفارش: 1

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

زمان ارسال 30 الی 45 روز

Macap M2D آسیاب قهوه مکاپ مدل 

یک آسیاب قهوه باکیفیت از مهمترین موارد لیست تهجیزات کافی شاپ است. چرا که برای تضمین بهترین طعم و عطر در هر فنجان قهوه باید دانه‌های قهوه را خوب و درست آسیاب کنید. می‌توان گفت که دستگاه آسیاب قهوه در کنار دستگاه اسپرسو ساز، کیفیت و طعم قهوه نهایی را تعیین خواهد کرد. آسیاب قهوه مکپ مدل M2D یکی از تولیدات شرکت ایتالیایی کامپک (Macap) است.

این دستگاه از انواع آسیاب ‌های قهوه صنعتی و حرفه‌ای محسوب می‌شود. این کمپانی کار تولید آسیاب‎‌ های قهوه صنعتی را در سال ۱۹۳۰ در ایتالیا آغاز کرد. کمپانی‌ مکپ  به ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه به بازار شهرت دارد.

مشخصات دستگاه آسیاب قهوه مکپ M2D

  • توان آسیاب قهوهM2D  Macap، ۱۵۰ وات است و قادر است در هر ساعت ۴ کیلو قهوه را آسیاب کند. این دستگاه بالاترین بازدهی و بهترین عملکرد را در حجم کار متوسط ارائه می‌دهد. و می‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان در ساعات شلوغ روز باشد و مقدار زیادی پودر قهوه را با بهترین کیفیت تهیه کند.
  • در پایین این دستگاه تایمری وجود دارد که به شما کمک می کند مدت زمان آسیاب کردن دانه‌ها را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. تنظیمات بدون درجه‌بندی (Stepless adjustment) در این آسیاب باعث می‌شود که بتوانید تیغه‌های آسیاب را به درستی تنظیم کنید و تا بیشترین طعم از دانه‌های قهوه استخراج شود.
  •  آسیاب M2D آندیمند کمک می‌کند تا هر بار اسپرسوی خود را با قهوه تازه آسیاب شده تهیه کنید و نوشیدنی شما بهترین طعم و عطر ممکن را داشته باشد.
  • طراحی زیبا و منحصربفرد آسیاب قهوه آندیمند M2D Macap در کنار کارایی خوب آن ، این دستگاه را به انتخابی ایده‌آل برای کافه ها و رستوران ها در سراسر دنیا تبدیل می‌کند. از مزایای این آسیاب قهوه می‌توان به تولید نکردن آلودگی صوتی و صدای بسیار کم درهنگام کار اشاره کرد.
  • آسیاب قهوه مکپ M2D تیغه های تخت ۵۰ میلی‌متری قدرتمندی دارد که دانه‌های قهوه را به صورت یک‌دست و یکنواخت آسیاب می‌کنند. این دستگاه جمع‌وجور علاوه بر داشتن دقت بالا بسیار سریع است و در هر ثانیه ۱ گرم اسپرسو را پودر می‌کند. گنجایش هاپر یا قیف آن نیز ۲۵۰ گرم است.
  • آسیاب قهوه مکپ M2D عملکرد دستی و اتوماتیک دارد و دارای یک دوز قابل ‌برنامه‌ریزی است. موتور دستگاه نیز به سیستم خنک کننده‌ی قوی مجهز است.
  • آسیاب قهوه مکاپ M2D انتخاب مناسبی برای پودر کردن انواع دانه قهوه در کافی شاپ ها،کافه ها، هتل ها و فروشگاه های قهوه است.

برند:
مکاپ | Macap
کشور سازنده:
ایتالیا
مدل دستگاه:
M2D
قدرت:
150 وات
حجم هوپر (مخزن):
250 گرم
دور موتور:
1400-1680 دور در دقیقه
وزن:
4.8 کیلوگرم
جنس تیغه:
استیل سخت کاری شده
قطر تیغه:
50 میلی متر
ابعاد:
152x250x382 میلی متر
سایر مشخصات:
سایر مشخصات:
افزودن نظر