بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

سیروپ بابل گام (آدامس بادکنکی) فو 700 میلی لیتر

4.0

(4)

برند: فو | Fo
دسته بندی: سیروپ
زیر دسته بندی محصول: سیروپ نوشیدنی سرد
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

سیروپ بابل گام (آدامس بادکنکی) فو (700 میلی لیتر) : سیروپ بابل گام (آدامس بادکنکی) فو یادآور طعم نوستالژیک آدامس بادکنکی و طعم‌ دهنده‌ ای جذاب برای افزودن به انواع کوکتل، ماکتل، سودا، میلک‌ شیک و دسر است.

سیروپ بابل گام (آدامس بادکنکی) فو (700 میلی لیتر) :

سیروپ بابل گام (آدامس بادکنکی) فو یادآور طعم نوستالژیک آدامس بادکنکی و طعم‌ دهنده‌ ای جذاب برای افزودن به انواع کوکتل، ماکتل، سودا، میلک‌ شیک و دسر است. از این سیروپ می‌ توان برای تزیین کیک‌ های وانیلی و لیمویی و همچنین بستنی نیز استفاده نمود. سیروپ بابل گام فو فاقد شیرین‌کننده‌ های مصنوعی و با ماندگاری بالا است و در شیشه‌ های 700 میلی‌ لیتری برای استفاده در کافه‌ ها، رستوران‌ ها و همچنین مصارف خانگی عرضه می‌ گردد.

سیروپ بابل گام (آدامس بادکنکی) فو با طعم جالب خود برای کسانی که می خواهند مزه های اصیل را در نوشیدنی های خود داشته باشند فریبنده است. این طعم شما را دوباره به دنیای شیرین کودکی خواهد برد با اضافه کردن این سیروپ به  نوشیدنی خود با سیروپ بابل گام (آدامس بادکنکی) فو طعم خوشایندی را همراه با لحظات شیرین تصورات کودکی خود تجربه خواهید کرد. از میهمانان و فرزندان خود توسط نوشیدنی هایی با این طعم غیر معمول پذیرایی کنید این سیروپ با توجه به بسته بندی جذاب و ایمن آن، در قفسه ها بسیار زیبا جلوه می کند.

برند:
فو | Fo
کشور سازنده:
ترکیه
طعم:
بابل گام (آدامس بادکنکی)
حجم:
700 میلی لیتر
مناسب برای:
نوشیدنی های سرد
ویژگی:
کیفیت خوب و قیمت اقتصادی
سایر مشخصات:
افزودن نظر