بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

سیروپ تروپیکال فو 700 میلی لیتر

4.0

(4)

برند: فو | Fo
دسته بندی: سیروپ
زیر دسته بندی محصول: سیروپ نوشیدنی سرد
حداقل سفارش: 1

قیمت:

9,000,000

تومان

قیمت قبل تخفیف:

650,000

تومان

قیمت بعد تخفیف:

9,000,000

تومان

تومان

رنگها

سایز ها

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

سیروپ تروپیکال فو همان طور که از اسمش پیداست ترکیبی از میوه‌ های گرمسیری است. کمپانی فو برای رنگ این سیروپ از رنگ قرمز روشن استفاده کرده است.استفاده از سیروپ تروپیکال به نوشیدنی سرد محدود نشده و در ساخت انواع کرم (خامه زده شده)، کیک، پودینگ و ماست میوه ای استفاده می شود. این سیروپ همانند سایر تولیدات شرکت فو شامل شیرین کننده مصنوعی نبوده و امکان استفاده در دماهای مختلف را دارا می باشد. ترکیب این سیروپ با سیروپ گرانادین توصیه شده و مشتقات فراوانی از این دو سیروپ آورده شده است.

سیروپ تروپیکال را نیز می توانید خارج از یخچال با بسته نگاه داشتن درب آن برای ماه ها بدون تغییر در عطر و طعم و رنگ آن نگهداری نمود. تروپیکال می تواند شامل میوه هایی چون انبه و آناناس باشد و طعمی شبیه به این میوه ها دارد.سیروپ تروپیکال فو یا سیروپ گرمسیری فو با استفاده از عصاره میوه های گرمسیری تهیه شده و عطر و طعمی نزدیک به میوه های گرمسیری دارد.

استفاده از سیروپ مخصوصا در تهیه‌ی نوشیدنی های سرد کار بسیار ساده‌ ای ست.از آنجایی که شکر در نوشیدنی‌های سرد به راحتی حل نمی‌شود و شیرین کننده‌های مختلف اثرات متفاوتی بر نوشیدنی میگذارند؛ استفاده از سیروپ در سهولت تهیه و ثبات طعم نوشیدنی بسیار کار‌آمد است.سیروپ در لغت به معنای شربت می باشد یکی از طعم دهنده های ضروری برای تهیه و تولید انواع دسر ها به حساب می آید ، این محصول را می توان یکی از بهترین محصولات موجود برای تهیه انواع شربت و انواع نوشیدنی های سرد و گرم استفاده کرد.سیروپ ها نمی توانند از نظر مزه جایگزین میوه ها گردد ولی می توانند طعم تازه ای به دسر و نوشیدنی ما بدهند در صورتی که محصول مورد استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه و تولید شده باشد.

شرکت فو ، حدود 30 سال است که مواد اولیه مختلفی را به بازار کافه ها عرضه می نماید . فعالیت خود را با قدرت دستیابی به موفقیت و نوآوری ها حفظ کرده است.تولیدات شرکت فو تحت برند های تجاری FO/LIMPO/FUMER/REOI/CORE تولید می شود.شرکت فو در بخش تولید شیرینی و نوشیدنی 50 تا 80 درصد سهم بازار را دارد و بیش از 300 کانال فروش توزیع و بیش از 800 محصول در بازار عرضه می کند.در حال حاضر به 60 کشور جهان در حال صادرات است. متخصصان این کمپانی در لابراتوار تخصصی تولید محصولات را انجام می دهند .

برند:
فو | Fo
کشور سازنده:
ترکیه
طعم:
میوه های گرمسیری
حجم:
700 میلی لیتر
مناسب برای:
نوشیدنی‌های سرد
ویژگی:
کیفیت خوب و قیمت اقتصادی
سایر مشخصات:
افزودن نظر