بازگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی زنو
پشتیبانی : 021-88653860-1
نتیجه‌ای یافت نشد

اسپرسو ساز صنعتی آستوریا مدل ASTORIA FORMA

4.0

(4)

دسته بندی: قهوه ساز صنعتی
حداقل سفارش: 1

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

محصولات مشابه

فروشندگان
قیمت: تومان
ویژگی رقابتی
هزینه ارسال رایگان هزینه ارسال به بخش راهنمای خرید مراجعه شود هزینه ارسال نا مشخص
درباره محصول

اسپرسوساز آستوریا FORMA

اسپرسوساز آستوریا FORMA وسیله‌ای عالی برای کافی شاپ شما. آیا به دنبال دستگاه اسپرسوساز با کیفیت و با کارایی بالا برای کافی شاپ خود هستید؟ به سراغ اسپرسوساز نیمه اتوماتیک گروپ ASTORIA FORMA 2 بروید. این دستگاه ایتالیایی برای تولید شات‌های اسپرسو با کیفیت ساخته شده است.  با حالت کار نیمه اتوماتیک و دو گروپ برای کافی‌شاپ‌های شلوغی که نیاز به خدمات‌رسانی همزمان و سریع به چندین مشتری هستند، مناسب است.

ویژگی‌های اسپرسوساز آستوریا FORMA

اسپرسوساز آستوریا FORMA  ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارد که آن را از سایر دستگاه‌های اسپرسوساز موجود در بازار متمایز می‌کند. اسپرسوساز آستوریا FORMA با ولتاژ 230 ولت، در ابعاد 52×57×75 و وزن 65 کیلوگرم عرضه شده است.

‌با طراحی براق و شیک، در هر کافی‌شاپی عالی به نظر می‌رسد. به لطف فناوری پیشرفته دم کردن، هر بار شات‌هایِ اسپرسویِ با‌کیفیتِ بالا، تولید می‌کند.  سادگی کار با آن، کار باریستاها را حتی در زمان‌های شلوغ آسان می‌کند.

مشخصات ظاهری اسپرسوساز نیمه اتوماتیک گروپ Astoria 2 مدل Forma:

اسپرسوساز آستوریا FORMA با ابعاد 52x57x75 سانتی‌متر و وزن 65 کیلوگرم دستگاهی محکم و قابل اطمینان است. طراحی براق و شیک آن، ظرافت را به کافی‌شاپ شما می‌بخشد، در حالی که اندازه جمع‌ و‌ جور آن فضای زیادی را روی پیشخوان شما اشغال نخواهد کرد.

طرز کار اسپرسوساز 2 گروپی نیمه اتوماتیک آستوریا مدل FORMA

استفاده از اسپرسو ساز 2 گروپ نیمه اتوماتیک آستوریا مدل FORMA، حتی برای کسانی که تازه وارد دنیایِ اسپرسوسازها شده‌اند، آسان است. به سادگی مخزن آب را پر کنید، پورتافیلتر‌ها را با قهوه آسیاب شده پر کنید و دکمه را فشار دهید تا فرایند دم کردن شروع شود.آستوریا فناوری پیشرفته به‌کاررفته در ساخت این دستگاه، تضمین می‌کند که شات‌های اسپرسو، همیشه با‌کیفیت و خوشمزه هستند.

برند:
آستوریا | ASTORIA
مدل:
ASTORIA FROMA 2G
طول:
57 سانتی متر
عمق:
52 سانتی متر
ارتفاع:
75 سانتی نتر
نوع مصرف:
برق
گنجایش بویلر:
10.5 لیتر
میزان مصرف:
3900 وات
وزن:
65 کیلوگرم
کشور سازنده:
ایتالیا
سایر مشخصات:
نازل بخار: دو عدد - نازل آب: 1 عدد
نحوه عملکرد دستگاه:
نیمه اتوماتیک
ابعاد:
.:
افزودن نظر